* You Never Be Allone *

Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-07-23 14:21:24

 Czarna

Administrator

Skąd: Górny Śląsk
Zarejestrowany: 2012-07-23
Posty: 5
Punktów :   

Spis potworów

Informacje Ogólne

Spoiler:

Aby zainicjować wyprawę do Lochów Gildii trzeba mieć poziom 50+ i być przywódcą. W skarbcu musi znajdować się również wymagane do odpalenia wyprawy złoto.

Koszt wyprawy w złocie pojawi się po najechaniu kursorem na przycisk lochów gildii (w chwili obecnej poprawnie wyświetla się tylko przywódcy lv50+ i oficerom, normalni członkowie gildii widzą tę kwotę mocno zawyżoną i niepoprawną).

W oknie Gildii, obok rangi i czci będzie widoczne ile poziomów lochów zostało ukończonych.

Jest 50 poziomów lochów gildii.

By wziąć udział w wyprawie do Lochów Gildii trzeba być członkiem co najmniej 24 godziny i należy się dołączyć przez kliknięcie na odpowiedni przycisk (tak jak w przypadku wojny).
Kto się nie dołączy ten nie będzie brać udziału i nie dostanie doświadczenia.



Koszt rozpoczęcia wyprawy

Spoiler:

105.261 Poziom 1
226.626 Poziom 2
365.661 Poziom 3
523.836 Poziom 4
702.750 Poziom 5
753.720 Poziom 6
807.540 Poziom 7
864.300 Poziom 8
924.510 Poziom 9
987.945 Poziom 10
1.054.770 Poziom 11
1.125.465 Poziom 12
1.199.835 Poziom 13
1.278.030 Poziom 14
1.360.605 Poziom 15
1.447.305 Poziom 16
1.538.295 Poziom 17
1.634.250 Poziom 18
1.734.870 Poziom 19
1.840.320 Poziom 20
1.951.290 Poziom 21
2.067.480 Poziom 22
2.189.085 Poziom 23
2.316.900 Poziom 24
2.450.535 Poziom 25
2.590.215 Poziom 26
2.736.825 Poziom 27
2.889.945 Poziom 28
3.047.985 Poziom 29
3.217.290 Poziom 30
3.392.040 Poziom 31
3.574.275 Poziom 32
3.765.030 Poziom 33
3.963.795 Poziom 34
4.170.840 Poziom 35
4.387.250 Poziom 36
4.612.725 Poziom 37
4.847.250 Poziom 38
5.092.155 Poziom 39
5.346.840 Poziom 40
5.611.620 Poziom 41
5.887.860 Poziom 42
6.174.870 Poziom 43
6.472.980 Poziom 44
6.783.645 Poziom 45
7.106.310 Poziom 46
? Poziom 47
? Poziom 48
? Poziom 49
? Poziom 50

Jak to działa?

Spoiler:

Atak zacznie się automatycznie o podanej godzinie (10 godzin po zainicjowaniu rajdu).

Nie można jednocześnie atakować innej gildii i iść na wyprawę -> albo albo, trzeba się zdecydować na jedno z tych dwóch.
Obrona przed inną gildią nie przeszkadza niczemu (można iść na wyprawę i się bronić jednocześnie).

Uczestnicy wyprawy będą atakować po kolei potwory w podobny sposób jak na wojnie gildii, zaczynając od najsłabszych i kończąc na najsilniejszych.

W przypadku powodzenia, wszyscy którzy się dołączyli otrzymają doświadczenie (proporcjonalnie do ich poziomu).

Zwycięstwo zagwarantuje także ulepszenie budynków gildii.

W przypadku niepowodzenia będzie można spróbować raz jeszcze, ale trzeba będzie ponownie zapłacić.

Wskazówki i Nagrody

Spoiler:

Wskazówki

Wskazówka 1
Jeśli zaliczyłeś lochy będąc w jednej gildii, to możesz wziąć udział w ataku na te same lochy z inną gildią, ale nie otrzymasz już punktów doświadczenia. Za każdy poziom lochów można dostać doświadczenie tylko raz.

Wskazówka 2
Jeśli przegapisz wyprawę do lochów, przez to że nie kliknąłeś na przycisk dołączenia się do nich, to nie dostaniesz żadnej nagrody, ani nie będziesz mógł powtórzyć ataku. Mimo tego skorzystasz z bonusu ulepszonych budynków gildii.

Nagroda
Nagroda indywidualna:
Doświadczenie proporcjonalne do poziomu postaci.

Nagroda wspólna gildii:
Poziom Trenera +1 (bonus do doświadczenia +2%)
Poziom Skarbca +1 (bonus do złota z misji i warty +2%)

Za przejście wszystkich lochów można zyskać dodatkowe +50 poziomów budynków (czyli dodatkowe +100% bonusu).
Dodatkowe, czyli takie poza tym co kupujemy normalnie za złoto i grzyby.
Możemy jednocześnie zwiększać poziom budynków złotem i grzybami i ulepszać je przechodząc Lochy - jedno drugiemu nie przeszkadza. Z tym, że ulepszanie za pomocą złota i grzybów ma limit do poziomu 50 i bonusu 100%, więc przechodzenie Lochów Gildii to jedyna możliwość rozwinięcia budynków w sumie do poziomu 100 i uzyskania w sumie +200% bonusu, po tym jak już wszystko wykupimy.

Przy jednoczesnym przechodzeniu lochów i ulepszaniu za pomocą złota i grzybów ceny budynków się nie zmieniają. Jeśli na przykład najpierw zapłaciliśmy za 25 poziomów Skarbca, a potem poszliśmy 2 razy do lochów, to chcąc kupić kolejny poziom zapłacimy jak za lv26 (lv25+1), mimo że będziemy mieć już lv28, bo przechodzenie lochów nie wlicza się do kolejki płatności.

Loch Gildii 1 - Brodzik
(Koszt: 105 261 złota)

1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
7. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
8. Lv10 Siny Sępe [Życie: 3 388]
9. Lv16 Banshee [Życie: 26 724]
10. Lv26 Siny Sęp [Życie: 105 300]
11. Lv36 Banshee [Życie: 203 648]

BOSS: Lv50 Śmiercionośna kaczuszka [Życie: 1 144 440]


Loch Gildii 2 - 6 i pół morza

(Koszt: 226 626 złota)

1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
7. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
8. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
9. Lv12 Banshee [Życie: 13 130]
10. Lv16 Siny Sęp [Życie: 17 816]
11. Lv26 Banshee [Życie: 105 300]
12. Lv36 Siny Sęp [Życie: 152 736]
13. Lv46 Banshee [Życie: 506 660]

BOSS: Lv60 Admirał Klabaternik [Życie: 1 854 400]

Loch Gildii 3 - Mielizna głębinowa
(Koszt: 365 661 złota)

1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
7. Lv14 Banshee [Życie: 18 600]
8. Lv18 Siny Sęp [Życie: 32 110]
9. Lv22 Banshee [Życie: 18 216]
10. Lv26 Siny Sęp [Życie: 70 200]
11. Lv36 Banshee [Życie: 152 736]
12. Lv46 Siny Sęp [Życie: 379 995]
13. Lv56 Banshee [Życie: 620 160]

BOSS: Lv70 Mordercza Rozgwiazda [Życie: 3 408 000]

Loch Gildii 4 - Ogródek działkowy
(Koszt: 523 836 złota)

1. Lv10 Kobra cienista [Życie: 3 388]
2. Lv10 Szary T-Rex [Życie: 3 388]
3. Lv10 Potwornie Morderczy Zając [Życie: 3 388]
4. Lv10 Wijożmij [Życie: 3 388]
5. Lv12 Potwornie złowrogi zając [Życie: 13 130]
6. Lv16 Kobra cienista [Życie: 17 816]
7. Lv20 Szary T-Rex [Życie: 29 232]
8. Lv24 Potwornie morderczy zając [Życie: 59 500]
9. Lv28 Wijożmij [Życie: 82 360]
10. Lv32 Potwornie złowrogi zając [Życie: 72 864]
11. Lv36 Kobra cienista [Życie: 101 824]
12. Lv46 Szary T-Rex [Życie: 379 995]
13. Lv56 Potwornie morderczy zając [Życie: 465 120]
14. Lv66 Wijożmij [Życie: 943 360]

BOSS: Lv80 Terror z głębin [Życie: 3 758 400]

Loch Gildii 5 - Pokraczna zerówka
(Koszt: 702 750 złota)

1. Lv10 Ohydny gremlin [Życie: 3 388]
2. Lv10 Upadły mnich [Życie: 3 388]
3. Lv14 Okrutny gremlin [Życie: 18 600]
4. Lv18 Lew [Życie: 32 110]
5. Lv22 Adwokat diabła [Życie: 18 216]
6. Lv26 Ohydny gremlin [Życie: 70 200]
7. Lv30 Zielony gnoll [Życie: 34 596]
8. Lv34 Adwokat diabła [Życie: 84 840]
9. Lv38 Ohydny gremlin [Życie: 155 220]
10. Lv42 Zielony gnoll [Życie: 138 632]
11. Lv46 Adwokat diabła [Życie: 253 330]
12. Lv56 Ohydny gremlin [Życie: 465 120]
13. Lv66 Upadły mnich [Życie: 707 520]
14. Lv76 Glompf ognisty [Życie: 1 330 560]

BOSS: Lv90 Złośliwa smarkula [Życie: 6 188 000]

Loch Gildii 6 - Królestwo Krasnoludów Cienia
(Koszt: 753 720 złota)

1. Lv16 Banshee [Życie: 17 816]
2. Lv20 Jaskiniowy cyklop [Życie: 29 232]
3. Lv24 Bordowy centaur [Życie: 59 500]
4. Lv28 Bordowy centaur [Życie: 82 360]
5. Lv32 Byczy kark [Życie: 72 864]
6. Lv36 Cyklop piaskowy [Życie: 101 824]
7. Lv40 Okrutna tarantula [Życie: 182 450]
8. Lv44 Banshee [Życie: 73 980]
9. Lv48 Jaskiniowy cyklop [Życie: 275 870]
10. Lv52 Bordowy centaur [Życie: 254 824]
11. Lv56 Bordowy centaur [Życie: 310 080]
12. Lv66 Bordowy centaur [Życie: 707 520]
13. Lv76 Banshee [Życie: 997 920]
14. Lv86 Szkielet [Życie: 2 227 200]

BOSS: Lv100 Król Krasnoludów Cienia [Życie: 6 302 400]

Loch Gildii 7 - Pałac ze szkła
(Koszt: 807 540 złota)

1. Lv26 Męczydusza [Życie: 70 200]
2. Lv30 Brązowy gargulec [Życie: 34 596]
3. Lv34 Nocna zmora [Życie: 84 840]
4. Lv38 Żywiołak powietrza [Życie: 155 220]
5. Lv42 Szkielet voodoo [Życie: 138 632]
6. Lv46 Nietoperz pylisty [Życie: 253 330]
7. Lv50 Plugawy nietoperz [Życie: 228 888]
8. Lv54 Szkielet voodoo [Życie: 352 000]
9. Lv58 Nietoperz pylisty [Życie: 339 840]
10. Lv62 Plugawy nietoperz [Życie: 504 000]
11. Lv66 Żywiołak powietrza [Życie: 471 680]
12. Lv76 Męczydusza [Życie: 997 920]
13. Lv86 Brązowy gargulec [Życie: 1 670 400]
14. Lv96 Nocna zmora [Życie: 2 871 200]

BOSS: Lv110 Niewidzialny koszmar [Życie: 7 814 400]


Loch Gildii 8 - Bronx

(Koszt: 864 300 złota)

1. Lv36 Mroźny aligator [Życie: 101 824]
2. Lv40 Nieumarły zombie [Życie: 182 450]
3. Lv44 Zły kradziej [Życie: 73 980]
4. Lv48 Adwokat diabła [Życie: 275 870]
5. Lv52 Zły kradziej [Życie: 254 824]
6. Lv56 Ohydny gremlin [Życie: 310 080]
7. Lv60 Krokodyl mulisty [Życie: 370 880]
8. Lv64 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 546 000]
9. Lv68 Mroźny aligator [Życie: 634 800]
10. Lv72 Nieumarły zombie [Życie: 584 000]
11. Lv76 Zły kradziej [Życie: 665 280]
12. Lv86 Adwokat diabła [Życie: 1 670 400]
13. Lv96 Zły kradziej [Życie: 2 153 400]
14. Lv106 Ohydny gremlin [Życie: 2 876 160]

BOSS: Lv120 Alfons Biggie "P.I.M.P" [Życie: 4 549 600]


Loch Gildii 9 - Grota Nietoperza
(Koszt: 924 510 złota)

1. Lv46 Podstępny Wampir [Życie: 253 330]
2. Lv50 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 228 888]
3. Lv54 Szkaradny demon [Życie: 352 000]
4. Lv58 Podstępny Wampir [Życie: 339 840]
5. Lv62 Krwiożerczy wampir [Życie: 504 000]
6. Lv66 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 471 680]
7. Lv70 Ghul nocny [Życie: 681 600]
8. Lv74 Siny ghul [Życie: 780 000]
9. Lv78 Siny ghul [Życie: 707 840]
10. Lv82 Nietoperz pylisty [Życie: 796 800]
11. Lv86 Plugawy nietoperz [Życie: 1 113 600]
12. Lv96 Okrutna tarantula [Życie: 2 153 400]
13. Lv106 Odrażający demon [Życie: 2 157 120]
14. Lv116 Wampir grozy [Życie: 3 519 360]

BOSS: Lv130 Hrabia [Życie: 11 318 400]


Loch Gildii 10 - Ziemia Goblinów

(Koszt: 987 945 złota)

1. Lv56 Chciwy gremlin [Życie: 310 080]
2. Lv60 Ohydny gremlin [Życie: 370 880]
3. Lv64 Przybysz z obcej planety [Życie: 546 000]
4. Lv68 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 634 800]
5. Lv72 Chciwy gremlin [Życie: 584 000]
6. Lv76 Ohydny gremlin [Życie: 665 280]
7. Lv80 Przybysz z obcej planety [Życie: 751 680]
8. Lv84 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 1 054 000]
9. Lv88 Chciwy gremlin [Życie: 939 840]
10. Lv92 Ohydny gremlin [Życie: 1 302 000]
11. Lv96 Przybysz z obcej planety [Życie: 1 435 600]
12. Lv106 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 2 157 120]
13. Lv116 Chciwy gremlin [Życie: 2 639 520]
14. Lv126 Przybysz z kosmosu [Życie: 5 283 200]

BOSS: Lv140 Goblin-Mag [Życie: 13.310.400]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.28dwiescie.pun.pl www.wirtualnyhogwart.pun.pl www.managerfootballu.pun.pl www.psychoug.pun.pl www.menadzer2009zuzlowy.pun.pl